Adatkezelési tájékoztató

Szállítási, fizetési illetve átvételi módok

Megrendelhető termékek köre

A Szolgáltató által forgalmazott valamennyi termék orvostechnikai eszköz, és egyben gyógyászati segédeszköz is.

Magyar nyelvű, részletes használati útmutatóval rendelkezik, melyet Szolgáltató a termékről kiállított számlával, és az egyéves garancia igazolásával együtt a termék kiszállításával egyidejűleg bocsát a Megrendelő rendelkezésére.

Kérjük, a használati útmutatót figyelmesen olvassa át, és a megrendelés előtt honlapunkon tájékozódjon a használatot esetlegesen kizáró tényezőkről is!

A szállítási konstrukciók, csak Magyarország területén belüli csomagszállítás esetén érvényesek. Magyarországon kívülre Szolgáltató nem teljesít kiszállítást.

Készülékeinket részletes magyar nyelvű használati utasítással szállítjuk, és egy év garanciát vállalunk.

Az alábbi szállítási, fizetési ill. átvételi módok választhatók a rendelés során:

  1. Házhoz szállítás Postával

Ebben az esetben a csomagot a feladását követő napon szállítja ki. A küldemény átvételének napján e-mailben és SMS-ben is értesítést küld a kiszállításról a futár elérhetőségével.

  1. Postahivatali, MOL vagy COOP PostaPonton történő átvétel

Ebben az esetben – miután a megrendelt termék vételárát a Szolgáltató által megadott módon bankszámlára átutalta, és az a Szolgáltató számláján megjelenik, a Szolgáltató véglegesíti a rendelését. Ezt követően az összeállított csomag feladásra kerül, és az MPL futárszolgálat az Ön által megadott Postahivatalba, MOL, vagy COOP PostaPontba szállítja ki a feladást követő 2. munkanapon. A küldemény átvételi lehetőségéről az MPL SMS-ben, vagy e-mailben értesítést küld. A Vásárlónak 5 napja van átvenni a csomagot az adott PostaPont nyitvatartási idejében.

A Vásárló hibájából meghiúsult kézbesítés miatti újraküldés költségei minden esetben a Vásárlót terhelik.

  1. Személyes átvétel telephelyünkön

Ebben az esetben nem szükséges az előzetes megrendelés, de célszerű telefonon érdeklődni arról, hogy a megvásárolni kívánt termék van-e raktáron.

  1. Átvételi lehetőségek
  • Házhoz szállítás esetében banki előreutalással vagy a honlapunkon történő bankkártyás fizetés esetén nincs felár (csak a futárköltség 1.800 Ft) fizetendő.
  • Utánvétes csomag esetében az utánvét plusz költsége összeghatár nélkül 400,- Ft

– Szállítás Postával, utánvéttel: 2.200 Ft (1.800,- Ft + 400,- Ft utánvét)

– Szállítás Postával, oldalunkon keresztüli bankkártyás fizetéssel: 1.800,- Ft

– Szállítás Postával előre utalással : 1.800,- Ft

– Szállítás PostaPontra, előre utalással, vagy bankkártyás fizetéssel: 1.700,- Ft

– Előre utalás esetében:

Miután a megrendelt termék vételárát a SAX Kft. CIB Banknál vezetett 11101301-10585601-01000003 számú számlájára átutalta, és az számlán megjelenik, a csomagját átadjuk a futárszolgálatnak.

– Kiszállítás 1-3 munkanap alatt.

– Amennyiben a csomag átvétele után a készülékkel valami problémát észlel, kérjük,

jelezze ezt cégünknek, és cserecsomag formájában kicseréljük Önnek.

– Előfordulhat, hogy egy-egy termék átmenetileg kifogy, ilyen esetben a szállítás akár 10-14 napot   is igénybe vehet. Erről értesítjük a Vásárlót, illetve amennyiben előre utalás, illetve bankkártyás fizetés történt, egyeztetjük, hogy fenn tartja-e a megrendelést. Amennyiben nem, haladéktalanul visszafizetjük a beérkezett összeget.

       Fizetés

  1. A Vásárló az alábbi fizetési lehetőségek közül választhat:

– A vételár kiegyenlítése utánvéttel: a rendelés teljes összegét a Felhasználó az átvételkor fizeti meg. A postásnak fizethet utánvéttel készpénzben, vagy bankkártyával a csomag átadásakor. Az utánvét kezelési költsége plusz 400,-Ft-os kezelési költséggel jár.

– A vételár kiegyenlítése előre utalással: ebben az esetben – miután a megrendelt termék vételárát a Szolgáltató által megadott módon bankszámlára átutalta, és az a bankszámlán megjelenik -, a Szolgáltató véglegesíti a megrendelést, összeállítja a csomagot, és gondoskodik a kiválasztott szállításról.

– A vételár kiegyenlítése bakkártyával: Jelenleg még nem lehet bankkártyával fizetni az oldalon,

Mit jelent a BARION™?

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

Fizess kényelmesen bankkártyával

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Fizess kényelmesen bankkártya nélkül

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

Ingyenes

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

Kövesd vásárlásaidat

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz

Első a biztonság

A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

  1. A Szolgáltató a leadott Megrendelést külön e-mailen igazolja vissza, amely visszaigazolás az Ügyfél ajánlatának elfogadását vagy elutasítását tartalmazza. (Ez nem azonos a megrendelés beérkezését automatikusan visszaigazoló e-maillel, hiszen a Megrendelés leadása után a Vásárlóhoz email útján érkezett automatikus rendszerüzenet csak a Megrendelés rögzítéséről szól, tájékoztató jellegű és nem jelenti a Megrendelés Eladó általi visszaigazolását.). Az Eladó és Vásárló közötti Szerződés akkor jön létre, amikor a Vásárló e-mail útján megkapja az Eladótól a Megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást.
  2. A Szolgáltató nem vállal felelősséget, ha a hibásan megadott elérhetőségek vagy hibás e-mail cím megadása miatt az elektronikus visszaigazolás elmarad, illetve nem megfelelő módon kerül kézbesítésre. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben előzetesen megállapodnak.
  3. V) A megrendelések feldolgozása és teljesítése
  4. Az Eladó – a Vásárló egyidejű értesítése mellett, jogkövetkezmények nélkül – törölheti a Vásárló Megrendelését, az alábbi esetekben:

–      amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és a kártyát kibocsájtó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi;

–      amennyiben a Vásárló online fizetési módot jelölt meg, és az online fizetést biztosító partner nem tudja érvényesíteni a tranzakciót;

–      ha Vásárló által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek vagy nem teszik lehetővé a Megrendelés teljesítését.

  1. Általános teljesítési határidő: a megrendelésnek a Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított 1-3 munkanapon belül. A felek kölcsönös megállapodás esetén ettől eltérhetnek.
  2. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék előre nem látható és el nem hárítható okból nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni. Ilyen esetben ha a Felhasználó eláll a vásárlástól, az általa befizetett összeget a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti.

Az elállási jogról, panaszkezelésről, jótállásról, kellékszavatosságról,  stb.. az ASZF- menüpontban tájékozódhat!